Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шмирук Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Шмирук Н. 
Розвиток критичного мислення педагогічних працівників засобами дискусійних форм навчання в умовах післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. Шмирук // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 153-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_47
Актуалізовано питання використання дискусійних форм навчання для розвитку критичного мислення у педагогічних працівників. Проведено аналіз ролі дискусії як важливого засобу пізнавальної діяльності педагогів у процесі підвищення їх кваліфікації, який значною мірою сприяє розвитку критичного мислення за умов післядипломної педагогічної освіти. Виокремлено структурні групи елементів дискусійної діяльності, які мають місце у ході реалізації всіх форм і методів активного навчання, а саме: проблемний зміст, організація учасників дискусії, взаємодія учасників, методичне забезпечення. Наголошено на обов’язковому використанні дискусійних форм навчання в процесі підготовки педагога та підвищення його кваліфікації в інститутах післядипломної педагогічної освіти з метою розвитку критичного мислення.Актуализирован вопрос использования дискуссионных форм обучения для развития критического мышления у педагогических работников. Проведен анализ роли дискуссии как важного средства познавательной деятельности педагогов в процессе повышения их квалификации, которое в значительной степени способствует развитию критического мышления в условиях последипломного педагогического образования. Выделены структурные группы элементов дискуссионной деятельности, которые имеют место в ходе реализации всех форм и методов активного обучения, а именно: проблемное содержание, организация участников дискуссии, взаимодействие участников, методическое обеспечение. Отмечено обязательное использование дискуссионных форм обучения в процессе подготовки педагога и повышения его квалификации в институтах последипломного педагогического образования с целью развития критического мышления.The article explores the possibility of discussion the optimal form of the educational process, personal and professional development of teachers-practitioners and the development of the critical thinking.
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.513 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Шмирук Н. 
Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення [Електронний ресурс] / Н. Шмирук // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 2. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 816.347 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського